JoCaDaRi op Safari

Voorbereidingen

Hallo allemaal,

We zijn begonnen met de voorbereidingen voor onze trip naar Zuid Afrika, want over een weekje is het eindelijk zo ver. De laatste jaren hebben we een blog bijgehouden en dat willen we dit jaar weer gaan proberen. Jullie weten dan wat we beleven, en als we thuiskomen hebben wij een mooi dagboek, 2 vliegen in een klap.

We weten helaas niet of we net zo vaak als vorig jaar kunnen schrijven, omdat we niet weten of we overal internet hebben. Maar we gaan ons best doen.

Nu niet elke dag gaan kijken of je weer een leuk/spannend verhaaltje hebt, haha, want we vertrekken 19 juli, en kunnen op zijn vroegst 20 juli iets schrijven.

Mogelijk tot dan,

JoCaDaRi (John, Carin, Davey, Ricardo)

Peter en Sonja

Fijne vakantie en veel plezier met z,n allen .
We kijken uit naar de foto,s en verhalen.

Groetjes Peter en Sonja

Claudia

Nou ik reis met jullie mee hoor helemaal leuk. In ieder geval een goede reis en hopelijk tot de 20 ste

Gr. Claud

Nel en Ab Fransdonk

HAPPY LANDING EN WE GAAN JULLIE NATUURLIJK VOLGEN, WANT 3 NOV. GAAN WIJ OOK DIE KANT OP.

Fam. v.d Berg

Heel veel plezier op jullie reis door Afrika
We gaan jullie volgen.

Groetjes Ferry Anita Robert en Jeroen

Hoi John en Carin,

Hopelijk hebben jullie het erg naar jullie zin.
Ik ben gisteren trotse tante geworden van een poppetje van een meisje ze heet Sanne.

Geniet lekker daar in Afrika

Groetjes Claudia

pa en ma

ha leukerds! wij zijn vandaag even bij opa en oma en hebben uitgelegd hoe ze jullie een berichtje kunnen sturen! volgens de verhalen alles goed, lekker van genieten!! groetjes van ons allemaal!! en een knuffel van oma!

Claudia

Zo te lezen hebben jullie het super naar jullie zin, ben ik even blij dat ik mee mag genieten van de verhalen en super mooie foto's

geniet lekker

pa ma

bij ons is alles goed heel warmvandag gr van pa en ma

Fam. v.d. Berg

Hallo daar in Afrika

Wat een leuke verhalen en mooie foto,s hebben jullie
jullie hebben al veel gedaan in die week dat je nu weg bent nou geniet er nog lekker van

Groetjes Ferry Anita Robert en Jeroen